Για δες αλλάζει ο καιρός, αλλάζουν κι οι ανθρώποι...Διασκορπισμένες σκέψεις κ σχέσεις μεσ'τη διαφορετικότητα επιχειρούν να γαντζωθούν απ' το όμοιο και το σταθερό. Μα η αλλαγή ειναι η μοναδική σταθερότητα που προσφέρει ο χρόνος. Όσοι το αγνοούν απλά επιβιώνουν, όσοι ήδη το γνωρίζουν αλλά....ζουν!

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Επαναστάτης στην αγάπη...

Δεν ήταν Πάσχα το φετινό, ήταν κάτι άλλο. Δεν ήταν ούτε Ανάσταση...ήταν επανάσταση. Ιδεών θα πω, ναι, και καταστάσεων. Αλλάζει ρε ο κόσμος, με ταχείς ρυθμούς εκεί έξω, και εσύ ακόμα ονειρεύεσαι θαύματα. Η αγάπη είναι θάυμα, άλλα έχει σταυρωθεί πολλές φορές, να ξέρεις, και ακόμα την πληγώνουν οι δειλοί.
-"Δύσκολο πράγμα οι σχέσεις", παραδέχτηκα σε όλους τις τελευταίες μέρες και κυρίως στον εαυτό μου. Εγώ έπρεπε πρώτα να το καταλάβω. Ο φόβος τους άλλαξε, μου λες. Και πας εσύ ατρόμητος μετα στο πόλεμο, δίχως όπλα να αμυνθείς και νομίζεις πως θα επιβιώσεις. Θα σε τσακίσουν, στο λέω εγώ. Και θα φοβηθείς να το ξανατολμήσεις. Θα δειλιάσεις. Δεν θα αγγίξεις την αγάπη για δεύτερη φορά.
-Ρε έχουν τρελαθεί οι άνθρωποι- άντρες-γυναίκες. Κερατώνουν, (εξ)απατούν, λένε ψέματα, φεύγουν...ναι αυτό κυρίως, φεύγουν...
Παντού θα υπάρχει ο πόνος όπου κι αν πάς, για όπου κι αν φύγεις. Δε γλιτώνεις τελικά. Γιατί ποτέ καμία λογική δε κυριάρχησε στα συναισθήματα των ανθρωπων  για πολύ καιρό. Φύγε εαυτέ μου, φύγε έρωτα μου και εσύ φίλε μου. Φύγε να σωθείς απ την αγάπη μου ή τη δική σου που δε μπορείς να αντέξεις. Δε θα σε κακολογήσω ούτε εγώ, γιατί τον ξέρω τον δρομο απο πριν. Τον έχω περπατήσει πολλες φορές. Γιατί κάπου κάπου σου πέφτει βαριά η τόση οικειότητα μαζί με το δέσιμο και την αγάπη. Και κάποιες άλλες φορές, σε κυριεύει ο φόβος της απώλειας και το βάζεις πρώτος στα πόδια. Γιατί πονάει πιο πολύ να σε απορρίψει εκείνος ο "ανθρωπος σου", πριν απο σένα. Φύγε,όπως κάνω και εγώ...
Θα φύγω, μα θα βρω κι άλλους δειλούς στο δρόμο μου. Γιατί κάποια στιγμή, όλοι παίρνουμε τον ίδιο δρόμο, μα όλοι κάπου φτάνουμε...
Θα φύγω, μα αν γυρίσω θα 'ναι σαν να μην έφυγα ποτέ. Και θα γυρίσω, γιατί στην αγάπη εγώ κάνω κύκλους, έτσι για να μην λέγομαι ψευτο-επαναστάτης.
Επαναστατώ, μα δε θα σταυρώσω κανέναν, ελπίζω, όσο δυσκολες και αν έγιναν οι σχέσεις, αγαπη μου! 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου